miercuri, septembrie 9

Senzatii tari in balci.

Adevarul este ca balciul vine la Vaslui doar odata pe an . De ce sa nu te duci cand poti iesi cu un ochi umflat , buza sparta , fara bani dar cu sentimentul de fericire ca te-ai zbenghuit intr-un carusel sinucigas care , daca stai bine si te gandesti , nu este deloc sigur , si ai putea iesi de la balci ,mai rau , in ambulanta , si sa nu uitam si de celalalt sentiment, ca te-au batut cocalarii doar din cauza ca tu esti "emo" si ai parul in ochi.
Singura chestie care chiar m-a incantat a fost ca am facut head bang la 30 de metri inaltime , ori cu capul in jos ,ori cand eram cu o viteza de 80 de km pe ora.
Cocalarii sunt peste tot in balci , fie insotiti de pitipoancele lor supradimensionale , fie de geaca lor nou-nouta care au cumparat-o chiar in ziua respectiva de la o taraba mai incolo la pretul de 5000 de euro ches.
E chiar haios sa fii cu prietenii si sa auzi din 5 in 5 minute : " Baaa tunde-te!" si un prieten de-al meu sa raspunda mereu : " Tunde-te tu la coaie!" Anumite chestii deja intra in normal , daca stai bine si te gandesti.
Caruselele aduse noi acuma sunt o atractie pentru toti. Chiar si pentru babe. Cum sa nu le observi , indiferent de cat de mari iti sunt dioptriile. Esti intr-o roata cu capul in jos si te invarte pana toata mancarea , chiar si aia pe care ai cacat-o iese afara si in momentul in care crezi ca se opreste il auzi pe tiganu' borat care controleaza masinaria : "Cursa dubla ! Veniti la cursa dubla din acest moment!" deja esti terminat..
Dupa ce iesi din carusel aproape spart , te gandesti sa iti iei o gogoasa de la miile de standuri . Hmmm , oare de la care . Uite o batranica draguta , care sigur nu si-a scapat un deget in gogoasa ta , ce-ar fi sa cumparam de la ea. Si plus ca faci cinste si altui prieten . Degete gratis! Dai doi lei pe gogoasa aia imbaxita pe care nici nu o mananci toata , dar macar te alegi cu un deget aflat in putrefactie gratis!
Te hotarasti sa pleci acasa. Chiar ar fi potrivit sa fii alergat de un cocalar pana in fata scarii , ca sa ajungi si u mai repede sa nu faca maicata scandal.
Nu-i asa ca balciul e frumos?

12 comentarii:

Lore spunea...

Asta-i adevarul =)) .
Cea mai tare descriere =))))) .
Ma cac pe mine de ras . "un ochi umflat , buza sparta ,pitipoancele lor supradimensionale ,Caruselele aduse noi acuma sunt o atractie pentru toti. Chiar si pentru babe. , si-a scapat un deget in gogoasa ta , "

prea =)))
Bravo Boholica :)) :X

Georgiana xD spunea...

Lol . DEci e prea cul =)) .
O ador :x .

f spunea...

=)) hahahahahaha
pot sa am un deget in putrefactie? :">

Shinigami's Blog spunea...

cu placere.
la anu cand vine din nou, ce naiba.

f spunea...

iami :x
abia astept

achilianu spunea...

Salut!
Te-am adaugat in blogroll cu numele blogului tau...daca nu e bine ma anunti...Pe mine ma poti trece Achilianu
daca vrei poti sa te inscri in comunitatea toateblogurile.ro unde poti sa gasesti bloggeri, articole interesante si de ce nu prieteni
sanatate...

Vlad spunea...

doamne ce tari is posturile tale.a mele is pui pa langa ale tale
te-am adaugat in blogroll asa ca oa sa te citesc destul de des

Ianculescu Cristian spunea...

:))) , imi place blogul tau :)

Licuriciu' spunea...

Salut!
M am amuzat un pic la posturile tale, sper sa o tii tot asa!
Te am adaugat si in blogroll, sa te gasesc mai usor!
Bafta in toate,

Licuriciu'

Shinigami's Blog spunea...

Multumesc!

Anonim spunea...

boho la faza asta are 1-0.Si in plus toti cocalarii sunt gay pt ca intr-o zi frumoasa cand eram la balci coborand dintr-un carusel(RANGER) un cocalar mi-o pus mana p cur,mi-o zis ca rat bine si mi-o creut nr de tel.....mai incolo....la alt carusel unu cu tzigara In URECHE .....ma cacam p mine d ras si in plus toti cu replici de genu"iti plc paucii mei d firma" sau "iti pace geaca mea" in fine boho posteaza cele mai tari comm-uri .....tine-o tot asa boho... HAI ESTUUU!!!!!!

10 spunea...

Nu e rau deloc. Stii ce ma bucura? Ca reusesti sa iti transpui fara cortina ideile din minte pe foaie, fara ocolisuri si cenzura.

Trimiteți un comentariu